Detta arrangemang är för dig som har LSS-insats och bor i Stockholm Stad.
Post It – the Party är inte bara en show, det är helkväll med fest. Det blir en föreställning där du som publik är inbjuden att delta.
Det finns en bar där det går bra att köpa en öl, ett glas vin eller något annat du gillar.
Det blir även ett disco där DJ Mirko kommer att spela somriga hits.
Du som gäst får gärna komma i färglada kläder i färgtemat blått, orange och lila.
När? Fredag 15 maj 2026, kl. 17.30-21.30.
Var? Telefonfabriken. Tellusgången 26, 126 26 Hägersten
Tider för kvällen:
17:30 Dörrarna öppnas
18:15 Öppningsceremoni
18:20 Baren öppnar
19:00 Showen börjar
20:00 Barhäng
20:30 Disco
21:30 Dags att gå hem
22:00 Dörrarna till lokalen går i lås
Evenemanget är kostnadsfritt! Boka biljetter här.
Klicka här för att komma till evenemangets Facebook-sida.

